به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازنچرال زون، شرکت فرانسوی Lancy Energy Storage رادیاتوربرقی ساخته که علاوه برآنکه به شبکه برق متصل می شود، باتری های لیتیومی نیز دارد. به این ترتیب کاربر می تواند طی ساعات غیر پیک مصرف رادیاتور خود را شارژ کند و در ساعات پیک از آن استفاده کند. دراین حالت از بار شبکه برق نیز کاسته خواهد شد.  

همچنین این رادیاتور  به وسیله تلفن های هوشمند کنترل می شود. به این ترتیب ساکنان خانه می توانند با کنترل رادیاتور در هزینه های خود صرفه جویی کنند.

علاوه برآن رادیاتور «لانسور» قابلیت های هوشمند متعددی دارد مانند سیستم گرمایشی مادون قرمز و حسگر برای ردیابی پنجره های باز و شمارش افرادی که در اتاق حضور دارند. همچنین دارای الگوریتم یادگیری است که به وسیله آن کاربران می توانند مصرف کلی الکتریسیته خود را نظارت کنند.

جالب آنکه برای نصب این رادیاتور نیز به سیم کشی اضافه نیست. هزینه نصب این رادیاتور برقی نیز ۷۵ درصد نسبت به گرمکن گازی کمتر است.

این در حالی است که به گفته رافائل می مدیر ارشد اجرایی این شرکت در اروپا ۶۷ درصد هزینه برق خانوار به گرمایش تعلق دارد. این شاخص در اروپا ۴۲ درصد  است.

(نمایندگی ایران رادیاتور پاسارگاد)

  1. قیمت کلیه   محصولات ایران رادیاتور  ارائه شده درسایت فروشگاه ایران رادیاتور  پاسارگادبه روز بوده و تخفیف های مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمت ها لحاظ نگردیده است .
  2. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از میزان تخفیف با ما تماس بگیرید:

    دفتر فروش تهران:55422955-55422938-55407350   

       مدیریت:09124225208    آقای عزتی

    لطفا از سایت فروشگاه بوتان پاسارگاد بازدید فرمایید.

    @