راهنمای خرید داکت اسپلیت | نمایندگی ایران رادیاتور

4 اصل مهم که باید در هنگام خرید داکت اسپلیت بدانید

1- قبل از خرید داکت اسپلیت با یک شرکت معتبر و متخصص در این زمینه به صورت تلفنی جهت تعیین ظرفیت بار سرمایشی و گرمایشی محیط ، نوع دستگاه داکت اسپلیت مشاوره انجام شود و حد المقدور تکنسین از محل نصب بازدید نماید

تا با خیالی آسوده و مطمئن داکت اسپلیت مناسب خود را خریدار نمایید و توجه داشته باشید چنانچه زیرساخت دستگاه داکت اسپلیت که توسط طراح ساختمان انجام شده است باید با ابعاد یونیت داخلی و سایز لوله های مسی و کابل برق با دستگاه مورد نظر همخوانی کامل داشته باشد تا با مشکلات احتمالی ، از قبیل پس دادن داکت اسپلیت به فروشنده و نصب غیر اصولی روبرو نشوید.

2 – در زمان خرید داکت اسپلیت به موارد مهم ذکر شده توجه نمایید ، علامت اختصاری ( Db ) صدای پایین ، کم مصرف بودن انرژی برق با نشانه برچسب (A) اینورتر ، (EER ) با بازدهی بالا ، گاز مبرد مصرفی (R410) که دوستدار محیط زیست است و میزان هوادهی که با علامت اختصاری (CFM)

شایان ذکر است با توجه به مذاکرات اخیر آب و هوایی در اجلاس پاریس و تغییرات اقلیمی و گرم شدن کره زمین ، از سال 2020 میلادی گاز مبرد 22 R دیگر تولید نخواهد شد و در اینده نزدیک حتما به مشکل شارژ گاز داکت اسپلیت برخورد خواهید کرد ، متاسفانه برخی از شرکت های وارد کننده و توزیع کننده از ناآگاهی مصرف کنندگان دراین زمینه سوء استفاده می کنند و داکت اسپلیت هایی را که مناسب شرایط آب و هوایی گرمسیریT3 هستند را در مناطق معتدل T1 عرضه می کنند و باعث می شوند که هزینه قبض برق بسیار بالاتر از تصور به مصرف کننده تحمیل شود .

3 - شما هم حتما شنیده اید که هیچ ارزانی بی علت نیست و هیچ گرانی بی حکمت نیست ! این ضرب المثل قدیمی معمولا درست از آب در میاد و معمولا کالای گران قیمت چیزی دارد که ارزش آن را بالاتر می برد . اما گاهی حکمت گرانی کالا سود جویی شرکت ها و توزیع کنندگان است و نه ارزش بیشتر کالا ، در حقیقت عرضه کالایی که قیمتی بیش از قیمت واقعی دارند به هیچ وجه نشانه اعتبار و با کیفیت بودن یک برند نیست بلکه نشانه گران فروشی و عدم احترام به حقوق مصرف کننده است و نباید هزینه های هنگفت تبلیغات را از جیب مشتری به دست آورد.

4 – یکی از موارد مهم بعد از خرید داکت اسپلیت که بسیار حائز اهمیت است نصب و راه اندازی می باشد. شما با در دست داشتن برگه گارانتی و تماس با خدمات پس از فروش برند خریداری شده و اعلام ادرس محل نصب و مدل ، سریال دستگاه شما را در لیست انتظار قرار میگرید و معمولا نصب دستگاه بین 24- 72 ساعت کاری تکنسین اعزام می شود. تکنسین پس حضور در محل نصب و پس احضار هویت باید کارت مخصوص خدمات پس فروش را ارایه نمایید تکنسین قبل از شروع کار نصب تمام مراحل کاری وهزینه های احتمالی نصب را با خریدار در میان بگذارد

توجه داشته باشید حتما قیمت های اعلامی طبق تعرفه شرکت باشد و قبل از تصویه حساب حتما با شرکت هماهنگی نمایید ، تکنسین قبل از نصب دستگاه باید از سالم بودن لوله های مسی و کابل ارتباطی مطمئن و در این خصوص تست گاز ازت انجام گیرد و چنانچه تکنسین تجربه کافی در این زمینه نداشته باشد مشکلات متعدد به وجود خواهد آمد . نکته مهم دیگر تکنسین باید مهارت کامل به آهنگری داشته باشد و یونیت داخلی داکت اسپلیت که درسقف کاذب جا گذاری می شود لرزش نداشته باشد و صدای غیر استاندارد تولید نشود .

کاتالوگ و راهنمای داکت اسپلیت ایران رادیاتور

قیمت کلیه   کولرهای گازی ایران رادیاتور  ارائه شده درسایت فروشگاه ایران رادیاتور  پاسارگادبه روز بوده و تخفیف های مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمت ها لحاظ گردیده است .

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از میزان تخفیف با ما تماس بگیرید:

دفتر فروش تهران:55422955-55422938-55407350   

   مدیریت:09124225208    آقای عزتی

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@