علت ثابت نماندن شمعک پکیج ایران رادیاتور تقریبا در اکثر لوازم گازسوزی که دارای پیلوت ثابت هستند این مشکل هر از چند گاهی باعث روشن نشدن و ثابت نماندن شمعک میشود و مشتری مجبور است با سرویسکار تماس بگیرد . این مسئله در محصولات ایران رادیاتور نیز زیاد پیش می آید و هر روز ما به عنوان خدمات ایران رادیاتور با آن روبرو هستیم .

شرح ایراد : معمولا بعد از خاموشی کامل دستگاه که گاهی پس از قطعی گاز اتفاق میافتد مشتری مثل همیشه سعی به روشن کردن دستگاه میکند و با فشار دادن دکمه شیر گاز و زدن جرقه شمعک روشن شده و با ول کردن کلید شیر کنترل گاز شمعک نیز خاموش میشود

 

علت ثابت نماندن شمعک پکیج ایران رادیاتور


علت ایراد : علت این مسئله کثیف بودن گاز و گرفتگی مجرای سمت ترموکوپل پیلوت می باشد


چگونگی رفع ایراد :

پیلوت سه جهت شعله دارد که گاهی قسمت اصلی که وظیفه ثابت نگه داشتن شمعک را دارد یعنی سمت ترموکوپل به خاطر کثیفی و گرفتگی روشن نمیشود که در این زمان شما باید با فندک و یا کبریت همانند تصویر بالا سمت ترموکوپل را به صورت دستی روشن کنید و پس از گذشت 30 ثانیه رها کنید

حتما با این اتفاق روبرو شده اید که وقتی درحمام هستید آب سرد می شود، این مشکل برای دارندگان آبگرمکن های دیواری که شمعک دارند ملموس تر است. یکی از دلایل این اتفاق خاموش شدن شمعک و آبگرمکن است،که برای تعمیر آن حتما باید با قطعات و تجهیزات آبگرمکن آشنا بود تا مشکل بوجود آمده را بتوان تشخیص داد و در سریعترین فرصت با واحدهای متخصص و تاسیساتی برای رفع عیب آن تماس گرفت.

تعمیر آبگرمکن از نمونه سرویس های تاسیساتی میباشد که به اذعان بعضی از افراد کاری ساده و بی زحمت می باشد.اما در واقع با همه ی سادگیهای موجود در تعمیر آبگرمکن ، ظرافتهای خاصی در آن نهفته است که نیاز به یک متخصص در این زمینه را واجب می سازد.آبگرمکن با همه ی سادگیهای ظاهری که دارد، در دل خود انواع مختلفی از اجزای بزرگ و کوچک و حساس را جای داده است که هر کدام از این اجزا در ارتباط با یکدیگر، وظیفه ی مهمی را انجام می دهند.در واقع ارتباط این بخش ها با یکدیگر است که عیب یابی را کمی با مشکل روبرو میک کند.تشخیص درست و به موقع عیب بوجوذ آمده در آبگرمکن ، تاثیر بسزایی در عملکرد صحیح و راندمان آن و همچنین جلوگیری از آسیب رساندن به سایر قسمت ها در آینده دارد.

قیمت کلیه   محصولات ایران رادیاتور  ارائه شده درسایت فروشگاه ایران رادیاتور  پاسارگاد به روز بوده و تخفیف های مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمت ها لحاظ نگردیده است .

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از میزان تخفیف با ما تماس بگیرید:

دفتر فروش تهران:55422955-55422938-55407350   

   مدیریت:09124225208    آقای عزتی

لطفا از سایت فروشگاه بوتان پاسارگاد بازدید فرمایید

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@