مدیرعامل شرکت ایران رادیاتورخواستار پیگیری مشکلات این واحد تولیدی از وزیر صنعت معدن و تجارت شد.

به گزارش ایلنا، در جریان بازدید عصر روز گذشته محمد شریعتمداری (وزیر صنعت، معدن و تجارت)  از واحدهای تولیدی استان گیلان، مدیرعامل شرکت ایران رادیاتور در جلسه فعالان بخش صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرستان لنگرود، نسبت به پلمپ انبار کالاهای این شرکت که منجر به تعطیلی بخشی از این واحد صنعتی شده، در خواست کمک کرد.

به نقل از مدیرعامل کارخانه ایران رادیاتور در این جلسه، این واحد تولیدی حدود هزار و ۶۰۰ کارگر دارد که هفته گذشته ماموران تعزیرات حکومتی انبار این واحد تولیدی را به بهانه احتکار وسایل یدکی پلمپ کردند و درحال حاضر حدود ۸۰۰ نفر از کارگران این واحد تولیدی بیکار و بلاتکلیف شده‌اند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز بلافاصله در تماس با رئیس سازمان تعزیرات حکومتی موضوع را پیگیری کرد که درنهایت، با بررسی‌های به عمل آمده از سوی رئیس این سازمان، مقرر شد استاندار گیلان در اسرع وقت نسبت به حل مشکل این واحد اقدام کند.

شریعتمداری گفت: نباید برای هر اقدام یا تخلفی، به گونه‌ای عمل شود که خط تولید واحدی تعطیل شود و هر واحدی، حق دارد تا شش ماه مواد اولیه را در انبار نگهداری کند.

قیمت کلیه   محصولات ایران رادیاتور  ارائه شده درسایت فروشگاه ایران رادیاتور  پاسارگاد به روز بوده و تخفیف های مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمت ها لحاظ نگردیده است .

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از میزان تخفیف با ما تماس بگیرید:

دفتر فروش تهران:55422955-55422938-55407350   

   مدیریت:09124225208    آقای عزتی

لطفا از سایت فروشگاه بوتان پاسارگاد بازدید فرمایید

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@