پکیج بوتان پرلا پرو

پکیج بوتان Perla Pro  نسل جدیدی از پکیج دیواری  بوتان:

خانواده جدید پکیج بوتان با نام Perla Pro  ، نسل ارتقا یافته و Professional خانواده پرطرفدار پکیج دیواری بوتان پرلا می باشدکه با کیفیت بالا و آپشن های متعدد به بازار عرضه می شود . این نسل حرفه ای از پکیج بوتان در ایتالیا طراحی و با استفاده از بهترین قطعات اروپایی توسط بوتان تولید می شود. 

این خانواده شامل سه مدل پکیج دیواری بوتان دو مبدله است که در ظرفیت های 24 ، 28 و 32 کیلووات و محفظه احتراق بسته و با بهره گیری از فن آوری روز اروپا بر روی خط تولید بوتان قرار گرفته است.


ویژگی پکیج بوتان پرلا:

پکیج دیواری بوتان پرلا با کمک از تکنولوژی به روز ایتالیا توانسته است از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار شود که از جمله آن می توان به دو مبدل حرارتی اصلی و ثانویه که کمک می کند که پکیج دیواری بوتان شما آبگرم بهداشتی بدون نوسان داشته باشد و دستگاه شما دیرتر جرم بگیرد.

 در پکیج بوتان پرلاشیر گاز تمام الکترونیکی آن فشار گاز را به صورت تمام ماژولار تنظیم می کند که این باعث می شود صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی شما بشود.

 فلومتر های پیشرفته این دستگاه امکان راه اندازی پکیج بوتان شما را با کمترین فشار آب (0.15 با یا 2.4 لیتر بر دقیقه) دارا می باشد.

برد مجهز و به روز پکیج دیواری بوتان پرلا می تواند امکان اتصال ترموستات اتاقی به پکیج شما را فراهم نمایید و در کنار آن با تجهیز بودن این پکیج بوتان به نمایشگر دیجیتال مصرف کننده در عین اطلاع از دمای آبگرم دریافتی در صورت بروز عیب برای دستگاه با توجه به کد های عیبی کامل و پیشرفته آن از عیب دستگاه خود مطلع گردد. قابل توجه است که برد مجهز این دستگاه دارای استاندارد IPX4D می باشد که کاملا در برابر نفوذ آب و اجسام خارجی مقاوم می باشد.

یکی از جدیدترین ویژگی هایی که در پکیج دیواری بوتان پرلا وجود دارد سیستم حفظ دمای آبگرم بهداشتی در صورت از کار افتادن NTC  دستگاه می باشد که می تواند تا آبگرم بهداشتی را تا 50 درجه برای مصرف کننده تا زمان حضور سرویسکار تامین نماید.

قابلیت اطمینان بالا پکیج بوتان پرلا:

شرکت بوتان با توجه به قرار داد بلند مدتی که با شرکت ایتالیایی دارد قطعات پکیج پرلا را از معتبرترین تامین کنندگان اروپایی تهیه می کند اما با این حال گروه صنعتی بوتان با انجام آزمون های طول عمر برای یکایک اجزای دستگاه مطابق فرآیند های استاندارد اروپایی  انجام می دهد  و این در حالی استکه در انتهای خط تولید کنترل کیفیت تمامی پکیج بوتان پرلا به صورت مجزا انجام می شود تا از کارکرد صحیح آن اطمینان یابند

پکیج دیواری بوتان پرلا پرو مجهز به سیستم جرقه زن خودکار و کنترل شعله جهت کاهش مصرف گاز و ایمنی بالاتر می باشد 

در این دستگاه ها سیستم ضد یخ زدگی هوشمند وجود دارد که در صورتی که آب و گاز و برق دستگاه وصل باشد اگر دمای هوا به زیر صفر درجه کاهش پیدا کند دستگاه به صورت خودکار با روشن شدن از یخ زدگی جلوگیری می کند.

پکیج بوتان پرلا پرو مجهز به سیستم ضد گریپاژ هوشمند پمپ سیرکولاتور و شیر سه طرفه می باشد که در صورتی که مدت طولانی دستگاه استفاده نشود موجب گریپاژ نخواهد شد.

استانداردهای دریافت شده توسط پکیج بوتان پرلا:

نشان کیفیت اروپا CE و استاندارد ملی ایران 
استاندارد کیفیت : ISO 14001
استاندارد ایمنی و بهداشت : OSHAS 18001
استاندارد وسایل گاز سوز 
استاندارد راندمان
استاندارد الکترومغناطیس
استاندارد وسایل  ولتاژ پایین

کشور سازنده قطعات پکیج بوتان پرلا:

مبدل  اولیه .......................... ایتالیا
مبدل ثانویه .......................... ایتالیا
شیرگاز .............................. ایتالیا
مجموعه پمپ ...................... دانمارک
مجموعه هیدرولیک ............... دانمارک
فن .................................... ایتالیا
برد کنترل ........................... ایتالیا
مشعل ................................ ایتالیا
کلید ایمنی فشار دود ............... سوئیس

(نمایندگی ایران رادیاتور پاسارگاد)

  1. قیمت کلیه   محصولات ایران رادیاتور  ارائه شده درسایت فروشگاه ایران رادیاتور  پاسارگادبه روز بوده و تخفیف های مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمت ها لحاظ نگردیده است .
  2. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از میزان تخفیف با ما تماس بگیرید:

    دفتر فروش تهران:55422955-55422938-55407350   

       مدیریت:09124225208    آقای عزتی

    لطفا از سایت فروشگاه بوتان پاسارگاد بازدید فرمایید.

    @