شرکت بوتان مدتی است در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و با راه‌اندازی کمپینی تحت عنوان #کلاسمون_گرمه تجهیز و استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس مناطق محروم کشور را در دستور کار قرار داده، مدرسه دیگری را در یکی از روستاهای استان مرکزی بهسازی و تجهیز کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، قاسم مصطفوی مدیر روابط عمومی شرکت بوتان با بیان این مطلب اظهار کرد:  این مدرسه امت نام داشته و در یکی از  روستاهای اطراف شهر ساوه به نام عباس آباد قرار دارد. عملیات تجهیز و بهسازی این مدرسه شامل اصلاح لوله‌کشی گاز، لوله‌کشی تجهیزات گرمایشی، نصب پکیج شوفاژدیواری و رادیاتور آلومینیومی توسط شرکت بوتان انجام و علاوه بر این سرویس‌های بهداشتی این مدرسه نیز به طور کامل بازسازی شد. همچنین به دلیل مسافت بین سرویس‌های بهداشتی با فضای مدرسه، آبگرمکن دیواری در سرویس‌های بهداشتی این مدرسه نصب و آبخوری مدرسه نیز به محل مناسب‌تری منتقل و بهسازی شد.

لازم به ذکر است در مراسمی که به مناسبت پایان عملیات تجهیز و بهسازی و با حضور فراشیانی رئیس آموزش و پرورش شهر ساوه، سالمی عضو شورای شهر ساوه، مسئولان سازمان نوسازی مدارس استان مرکزی و جمعی از مردم و مسئولان روستای عباس آباد و همچنین مسئولانی از شرکت بوتان در مدرسه امت برگزار شد، از مساعدت‌های شرکت بوتان در تجهیز سیستم‌های گرمایشی و بهسازی مدارس مناطق محروم قدردانی شد. علاوه بر این برای ایجاد روحیه نشاط با همراهی دانش‌آموزان، برگزاری جشن، درختکاری و اهدای جوایز نیز در این مدارس انجام شد.

همچنین در این مراسم گزارشی از فعالیت‌های خیرخواهانه شرکت بوتان در راستای تجهیز و بهسازی مدارس مناطق محروم کشور ارائه شد که بر اساس این گزارش مدرسه امت دومین مدرسه تجهیز شده در استان مرکزی توسط بوتان بوده است.

مصطفوی، در ادامه استان‌هایی که شرکت بوتان مدارس مناطق محروم آنها را به سیستم‌های گرمایشی استاندارد و ایمن تجهیز کرده است را مورد اشاره قرار داد و گفت: تاکنون مدارسی در مناطق محروم و روستاهای استان‌های آذربایجان غربی، مرکزی، ایلام، زنجان و خراسان رضوی توسط بوتان به سیستم‌های گرمایشی استاندارد و ایمن مجهز شده‌اند و تجهیز چند مدرسه دیگر نیز در مناطق محروم در حال انجام است که اخبار آن متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام

(نمایندگی ایران رادیاتور پاسارگاد)

  1. قیمت کلیه   محصولات ایران رادیاتور  ارائه شده درسایت فروشگاه ایران رادیاتور  پاسارگادبه روز بوده و تخفیف های مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمت ها لحاظ نگردیده است .
  2. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از میزان تخفیف با ما تماس بگیرید:

    دفتر فروش تهران:55422955-55422938-55407350   

       مدیریت:09124225208    آقای عزتی

    لطفا از سایت فروشگاه بوتان پاسارگاد بازدید فرمایید.

    @