پکیج بوش :

تکنولوژی آلمان باخدمات بوتان اواخر سال 1395 بود که شرکت صنعتی بوتان در مراسمی مجلل آغاز همکاری خود با بوش آلمان را به صورت رسمی اعلام کرد.

این همکاری که به عنوان دستاورد برجام از آن یاد میشود به صورت قراردادی بلند مدت که در فاز اول به صورت واردات و انجام خدمات پس از فروش و در فاز بعدی ایجاد خط تولید محصول در کارخانه بوتان با انتقال تکنولوژی و ورود قطعات و مونتاژ در ایران و در فاز های بعدی صادرات پکیج بوش از ایران به خاورمیانه را به امضا رساندند.

ابتدای سال 1396 شرکت بوتان فروش پکیج بوش را به صورت رسمی در نمایندگی های منتخب خود آغازنمود در کنار توزیع پکیج بوش شرکت صنعتی بوتان به عنوان نماینده رسمی خدمات پس از فروش بوش شروع به انجام خدمات تمامی پکیج بوش حتی آنها که از قبل نیزنصب شده بود پرداختند.

لوازم خانگی بوش آلمان درایران دارای سابقه بسیارخوب و قابل قبولی می باشد.

این برند با کیفیت آلمانی در این سالها توانسته جای خود را درخانه بسیاری ازمصرف کنندگان ایرانی بازکند.

پکیج بوش درسالهای قبل نیز توسط یک شرکت خصوصی وارد شده بود و کیفیت عالی خود رادر این سالها توانسته بود نشان دهد اما به دلیل خدمات پس از فروش ضعیفی که این شرکت در مورد پکیج بوش ارائه داده بود نتواسنت سهم عمده ای از بازار را به دست آورد.

با وارد کردن پکیج بوش توسط شرکت بوتان و سابقه خدمات عالی که این شرکت در مورد پکیج بوتان به مشتریان ارائه داده بود این امید می رود که بتواند سهم مناسبی از بازار پکیج خارجی را به خود اختصاص دهد.

پکیج بوش دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که در پیشرفته ترین پکیج ها همچون پکیج بوتان نیز نمی توان آن را یافت در این قسمت به چند نمونه از این ویژگی ها می پردازیم:

-کم صداترین پکیج دنیا :

پکیج بوش به دلیل عایق بندی متفاوتیکه درسرتاسر دیواره آن از پشم شیشه استفاده شده است باعث شده که کمترین میزان صدا را به خارج از پکیج انتقال دهد و این درکنار فن تمام مادولار باقابلیت تنظیم دور پکیج بوش توانسته مجوز نصب این پکیج را در محیط های آرام همچون کتابخانه ها در اتحادیه اروپا دریافت نماید.

-بهترین سیستم آب گرم مصرفی :

پکیج بوش به کمک مبدل های پیشرفته و سیستم تنظیم شعله تمام اتوماتیک توانسته است سه ستاره آبگرم مصرفی را دریافت نماید و این بدین معناست که این پکیج می تواند آبگرم پر فشار و با دمای یکنواخت را به مصرف کننده عرضه کند.

قابل ذکر است که در پکیج بوش سایز35 امکان استفاده از آبگرم توسط دو مصرف کننده نیز می باشدکه این مدل پکیج را ازباقی متمایز مینماید.

-ابعاد کوچک و اشغال فضای کمتر:

پکیج بوش به نسبت دیگر پکیج های در بازار همچون پکیج بوتان از عمق و ارتفاع کمتری برخوردار است واین پکیج برای مکان هایی که محدودیت جا دارند انتخاب بسیار مناسبی می باشد .

-صفحه نمایشگرکامل و دکمه های کنترلی کاربردی:

پکیج بوش دارای صفحه نمایش پیشرفته و کاملی می باشد که با نور پس زمینه شفافیت بالایی را برای استفاده کننده فراهم می نماید کلید های کاربردی پکیج بوش امکان تنظیمات دقیق وآسان را فراهم مینماید.

-امکاناتی به منظورآسایش:

پکیج بوش دارای سیستم ضدگریپاژ است که از مسدود شدن پمپ و شیر سه طرفه به خصوص در شرایطی که از دستگاه برای مدت طولانی استفاده نمی شود جلوگیری می کند.

بنابراین پکیج بوش تا زمانی که به منبع برق متصل باشد ازخود محافظت میکند.

-تکنولوژی آلمان در کنار خدمات پس ازفروش بوتان:

مهمترین مزیت پکیج بوش در مقایسه با دیگر پکیج های خارجی که به ایران وارد می شود و آن را از دیگران متمایز می کند ، خدمات پس از فروش است که توسط شرکتی با سابقه خوب همچون بوتان انجام می شود.

همانطور که می دانید پکیج بوتان از سال 1372 در ایران به عنوان اولین پکیج دیواری تولید شده است و تا به امروز توانسته است با سهم بالایی از بازارکه برای خود بدست آورده است بهترین خدمات پس از فروش را در مقایسه با دیگر پکیج ها به مصرفکننده ارائه دهد.

شاید همین امر باعث شده باشد که شرکت با اعتبار بالا همچون بوش آلمان خدمات پس ازفروش محصولات پکیج خود را به بوتان بسپارد.

پکیج بوش همچون پکیج دیواری بوتان دارای 2 سال گارانتی و تا 10سال ضمانت تامین قطعات می باشد.

با خرید پکیج بوش اگرچه مبلغ بالایی را می پردازید اما می توانید آسایش و تکنولوژی به روز جهان را در کنار هم داشته باشید.

این محصولات در  فروشگاه ایران رادیاتور پاسارگاد  ارائه می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از میزان تخفیف با ما تماس بگیرید:

دفتر فروش تهران:55422955-55422938-55407350   

   مدیریت:09124225208    آقای عزتی

لطفا از سایت فروشگاه بوتان پاسارگاد بازدید فرمایید.

@